Зареєстровано 436 заяв і скарг. Кожне третє з них – соціальної або комунальної тематики.
Більшість заявників зверталися з проханням про надання матеріальної допомоги від громад. Дана потреба є нагальною як для місцевих жителів так і для вимушених переселенців.
Не менш актуальними залишаються нарікання споживачів комунальних послуг на їхню якість чи періодичну відсутність. Насамперед, електро – та водопостачання.
Традиційно, фіксувалися заяви щодо вирішення повсякденних питань зі сфери охорони здоров’я, благоустрою та завершення процесів декомунізації в області.
У сфері освіти певний сплеск непорозуміння виник в обласному центрі через тимчасове припинення функціонування певних освітніх закладів. Це призвело до реєстрації близько 20 скарг від полтавців.
Полтавська громада залишається лідером за кількістю звернень – майже кожне третє повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Лубенської, Терешківської, Піщанської та Глобинської ТГ.
За результатами розгляду звернень близько 400 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Кожне восьме питання вирішено позитивно. Зафіксовано 5 подяк.
Кожен за потреби має можливість звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно).
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.