Протягом минулого тижня оператори отримали більше 100 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.
З настанням осінньо-зимового періоду сфера ЖКГ є найбільш актуальною – цього тижня кожне третє звернення. Серед проблемних питань різного спрямування частіше лунали нарікання на відсутність послуги електропостачання та нерівномірність застосування ГПВ.
Кожний сьомий дзвінок стосувався соціальної сфери. Переважно фіксувалися запити про допомогу у вирішенні фінансових проблем заявників або надання їм гуманітарної підтримки від громад.
Нагальними залишаються окремі питання освіти, благоустрою, охорони здоров’я та роботи громадського транспорту у Полтаві під час вимкнення світла. Разом більше 30 заяв.
Кожний другий дзвінок на гарячі лінії був з Полтавської громади. Активними були, також, заявники з Кременчуцької та Лубенської ТГ.
Із 125 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії.
За результатами опрацювання порушених раніше питань більше 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Кожне сьоме вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.