Від початку року на гарячі лінії вже отримано 2,3 тис. дзвінків, опрацьовано більше 3,3 тис. звернень. Практично кожне третє повідомлення надходило від вразливих категорій населення: пенсіонерів, багатодітних родин, учасників бойових дій, осіб з інвалідністю тощо.
Саме цим громадянам приділено максимальну увагу до порушених ними життєвих проблем. І особливо це стосується осіб з інвалідністю. З урахуванням усіх джерел, з яких фахівці центру отримують звернення, кожне сьоме фіксується саме від зазначеної категорії.
Якщо брати розподіл за рівнем функціональної обмеженості, то близько 17 відсотків або більше 70 осіб – заявники з першою групою, 45 відсотків або майже 270 осіб – другою, більше 37 відсотків або 160 осіб – третьої.
Враховуючи специфіку життєвих потреб осіб з інвалідністю, більше 80 відсотків порушених ними питань, насамперед, стосуються гуманітарної, фінансової та соціальної підтримки, обслуговування, виплати державних грошових допомог, забезпечення засобами реабілітації, медичного обслуговування тощо.
За допомогою до влади такі звернення надходили з більшості громад області, але лідером залишається Полтавський район – практично кожне друге, у тому числі безпосередньо обласний центр – більше 120 повідомлень.
Також активними були жителі Кременчука, Лубен, Миргорода, Хорольської, Кобеляцької, Гадяцької, Решетилівської, Опішнянської ТГ.
Близько 95 відсотків раніше отриманих заяв та скарг уже опрацьовано Конкретна допомога або роз’яснення щодо шляхів вирішення питань надано з урахуванням індивідуальних життєвих випадків, потреб і фінансової спроможності громад. Зафіксовано близько 15 подяк від заявників.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово).
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.