• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Питання комунального господарства залишаються одними з найбільш поширених, які фіксують в Обласному контактному центрі

26 травня 2025, 08:43

  • Апарат
Гаряча Лінія (10)

За чотири місяці 2025 року на гарячі лінії надійшло 535 звернень, в яких озвучувалися різні аспекти комунальної тематики по Полтавській області. З урахуванням загальної кількості заяв і скарг за цей період – 2,7 тис., практично кожна п’ята стосувалася ЖКГ. Порівняно з аналогічним періодом минулого року спостерігається подвійне зменшення кількості таких звернень, але, загалом, дана тематика є однією з найбільш нагальних.

Традиційно, озвучена тематика формується з двох основних блоків – безпосередньо отримання комунальних послуг споживачами – більше 300 заяв та здійснення оплати за них – близько 120.

Найбільш масовими є нарікання на відсутність чи неякісну послугу електропостачання – майже 140 або кожне четверте звернення. Далі слідують вимоги забезпечити потреби мешканців населених пунктів області якісною послугою водопостачання – близько 50, газом та централізованим опаленням – також 50.

Іншим аспектом відносин між споживачем та надавачем послуги є здійснення розрахунків. На жаль, конфліктні ситуації між двома сторонами цих договірних відносин трапляються досить часто. Від початку року було зафіксовано більше 120 подібних скарг. Переважно вони стосувалися неправомірних, на думку самих заявників, нарахувань за різні послуги. Насамперед, електро-, газо- та водопостачання. З метою здійснення об’єктивного вивчення ситуації ці зауваження скеровувалися до фахівців НКРЕКП.

Меншу частину питань комунального господарства складають заяви мешканців багатоквартирних житлових будинків, насамперед Полтави, щодо здійснення ремонту ліфтів – 42, фасадів чи внутрішньо будинкових мереж – теж 42 та прибудинкових територій – 15.

 Полтава утримує беззаперечну першість за кількістю повідомлень з питань ЖКГ – 200 або майже кожне третє звернення. Активно, також, зверталися мешканці  Кременчуцької – 68, Лубенської – 43 та Миргородської ТГ – 17.

Позитивне вирішення озвученої проблеми залежало від причини її появи та фінансової спроможності громад і надавачів комунальних послуг. Так, повідомлення щодо неналежного надання тепло-, водо-, газо- та електропостачання в переважній більшості випадків вирішувалися за короткий час. Тоді як проблематика вартісних ремонтів будинків, прибудинкових територій, доріг, каналізаційних систем тощо потребувала значно більше часу та ресурсів, про що заявникам надавалися відповідні роз’яснення.

Робота в даному напрямку триває постійно.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно) та оформити звернення. 

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

обласний колцентр
гаряча лінія
громади
ЖКГ

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
26/05/2025
За 5 місяців 2025 року до контактного центру надійшло близько 500 звернень від осіб з інвалідністю
26/05/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
26/05/2025

Останні новини

Більше новин
Працівники Полтавської ОВА вчергове стали донорами крові Працівники Полтавської ОВА вчергове стали донорами крові
05/06/2025
Результати конкурсу малюнків «Живопис природи Полтавщини»
05/06/2025
Молодь Полтавщини запрошують до Всеукраїнського табору
05/06/2025
Перша тисяча дітей-випускників ветеранів і ветеранок отримають компенсацію вартості навчання — для цього потрібно підтвердити сертифікат у Дії
05/06/2025
До реалізації загальнонаціонального флагманського проєкту «Рух без бар’єрів» активно долучається бізнес
05/06/2025
На Полтавщині відбувся регіональний форум з питань реабілітаційної допомоги за Програмою медичних гарантій
05/06/2025
Як ветеранам, ветеранкам і їхнім родинам безоплатно здобути освіту або нову професію
05/06/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
05/06/2025
Хто може стати патронатним вихователем?
05/06/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту