Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне третє звернення. Більшу частку даної тематики складають два блоки питань: матеріальна допомога та соціальні виплати. Разом – більше 80 відсотків. Зокрема, зафіксовано 23 заяви від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО з проханням про надання фінансової підтримки та 20 – щодо виплати державних грошових допомог.
Також, у цьому блоці є прохання про допомогу в реалізації права на отримання ліків за пільговою ціною та видачі пакунку малюка.
З поміж питань ЖКГ, яких надійшло 30, переважали нарікання на вимкнення послуги електропостачання чи неякісне її надання споживачам. Також, зафіксовано кілька зауважень щодо неналежного функціонування ліфтів у Полтаві.
Серед інших актуальних питань можна виокремити звернення щодо завершення процесів декомунізації в громадах області, яких зареєстровано 24. У змісті цих заяв переважно порушувалися проблеми перейменування вулиць та заміни відповідних покажчиків.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Миргородської, Лубенської ТГ.
Із 160 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань більше 160 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано одну подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.