Загальна кількість звернень, отриманих Полтавською ОВА з УГЛ протягом 2009-2024, становить більше 155 тисяч. Середній річний показник кількості опрацьованих заяв і скарг – майже 10 тисяч.
За підсумками 2024 року Обласним контактним центром забезпечено розгляд більше 10 тисяч звернень, що надійшли до ОВА з Урядової гарячої лінії.
Найбільш актуальні питання, які порушуються у зверненнях на УГЛ, та є актуальними і для 2024 року – це соціальний захист населення та житлово-комунальне господарство.
Частка соціального блоку минулоріч досягла показника в 44 відсотки або 4,4 тис. заяв і скарг. Найбільше повідомлень цього напрямку надійшло від отримувачів соціальних виплат – більше 2 тис. або майже кожне п’яте від загальної кількості звернень, у тому числі від осіб зі статусом ВПО – 1,3 тис. Було зафіксовано досить значну кількість запитів мешканців області щодо потреби в гуманітарній підтримці – 1,4 тис. та матеріальній допомозі через скрутне становище, призначення та фінансування пільг тощо – більше 350.
Сфера ЖКГ, також, не втрачає своєї актуальності, свідченням чого є кожне третє звернення УГЛ з даного напрямку. Серед 2,7 тис. заяв і скарг цієї тематики найбільш масовими є нарікання на неякісні комунальні послуги або їхню відсутність. Кількість таких повідомлень періодично зростає через складну ситуацію в енергетичній сфері чи у випадку аварій на мережах. Так, за минулий рік отримано майже 1 тис. скарг на вимкнення електропостачання, більше 260 – щодо відсутності гарячої або холодної води, майже 200 – теплопостачання.
Через складну ситуацію з ліфтами, насамперед, в обласному центрі, отримано 445 відповідних скарг від мешканців багатоквартирних будинків. До речі, практично кожне третє звернення на УГЛ надходить саме від мешканців Полтавської ТГ.
Загалом, близько 80 відсотків проблемних питань, що надходять з УГЛ, стосуються виконання своїх повноважень саме органами місцевого самоврядування на території відповідної громади. Це соціальна, комунальна, освітня сфери, надання медичної допомоги, фінансова та гуманітарна підтримка мешканців ТГ тощо.
Наразі на базі Урядового контактного центру функціонують багато спеціалізованих ліній, основною з яких є короткий номер 15-45. Створено можливість подання звернення через веб-сайт: https://ukc.gov.ua Проте, варто пам’ятати, що спосіб і форма подачі звернення жодним чином не мають впливати на обов’язок органів влади усіх рівнів розглядати заяви і скарги вчасно, вирішувати проблемні питання та надавати заявникам відповідь і дієву допомогу.
Підпишіться, щоб отримувати листи.