Найбільш масовою знову була тематика соціального захисту населення – практично кожне друге звернення. Цього тижня суттєво збільшилася кількість заяв щодо надання грошової допомоги, як особам зі статусом ВПО, так і місцевим мешканцям громад – загалом 34.
Причиною цього стало поширення в мережі інтернет повідомлення про нібито можливість отримання грошової допомоги для населення через подання заявки на сайті Урядового контактного центру. Центром протидії дезінформації було верифіковано цю інформацію в Уряді та встановлено, що вона не відповідає дійсності.
Достовірна інформація про пільги й допомогу для населення України міститься на ресурсах Міністерства соціальної політики України, Порталі державних послуг, сайті Полтавської ОВА, Департаменту соціального захисту населення ОВА тощо.
Також, у блоці соціальних питань зафіксовано близько 30 заяв щодо соцвиплат та отримання гуманітарної допомоги.
З поміж питань ЖКГ, яких надійшло 32 або кожне п’яте звернення цього тижня, переважали нарікання на відсутність комунальних послуг, насамперед, електропостачання – кожна друга скарга.
Інші питання, які озвучувалися заявниками, стосувалися сфери охорони здоров’я та благоустрою.
Більшість звернень було зареєстровано від жителів Полтавської, Кременчуцької, Миргородської ТГ.
Із 154 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань більше 130 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.