Найбільш масовою стала тематика соціального захисту населення – практично кожне третє звернення. Більше половини цих питань стосувалися соціальних виплат для визначених законодавством категорій населення, у тому числі осіб зі статусом ВПО. Значно активізувалися мешканці окремих громад з проханнями про отримання гуманітарної або грошової допомоги – більше 20 заявок.
З поміж питань ЖКГ переважали нарікання на відсутність послуги електропостачання – кожне друге. Інша частина повідомлень містила зауваження щодо оплати рахунків за компослуги, нарахованого боргу тощо. Продовжуємо фіксувати скарги на неналежну роботу ліфтів у Полтаві.
Досить активно надходили заяви щодо завершення процесів декомунізації в області, насамперед, в обласному центрі – більше 10. Переважно зміст таких повідомлень містив вимогу щодо демонтажу табличок з назвами вулиць, які залишилися після їх перейменування.
Інших питання, які озвучувалися заявниками протягом тижня, стосувалися сфер охорони здоров’я, земельних відносин та освіти.
Більшість звернень було зареєстровано від жителів Полтавської, Кременчуцької, Лубенської ТГ.
Із 163 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань більше 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано чотири подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.