Найбільш масові тематики – ЖКГ та соціального захисту разом становили більше 55 відсотків від загальної кількості зафіксованих звернень. Кожен з цих напрямків у підсумку має практично ідентичну кількість зареєстрованих заяв і скарг – 39 та 37 відповідно.
З поміж питань ЖКГ кожне друге стосувалося відсутності чи неякісного надання однієї з комунальних послуг. Найчастіше споживачі нарікали на електропостачання. Інша частина повідомлень містила зауваження щодо оплати рахунків за компослуги, нарахованого боргу тощо. Продовжують фіксуватися поодинокі вимоги здійснити ремонтні роботи ліфтів у багатоквартирних житлових будинках та щодо неналежного обслуговування прибудинкових територій.
Зміст питань соціальної тематики, також, не зазнав суттєвих змін. Переважають запити щодо призначення та продовження виплати державних грошових допомог, у тому числі для ВПО – більше третини від усіх заяв даної сфери. Активними залишаються мешканці громад щодо подачі заявок на отримання гуманітарної чи матеріальної підтримки.
Серед інших питань, які озвучували заявники протягом тижня, можна зазначити сфери охорони здоров’я, земельних відносин та благоустрою.
Більшість звернень було зареєстровано від жителів Полтавської, Кременчуцької, Горішньоплавнівської, Зіньківської, Карлівської, Миргородської, Щербанівської ТГ.
Із 136 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань більше 120 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано одну подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.