За результатами роботи у січні на гарячі лінії надійшло 558 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб. 19 звернень отримано з питань рекрутингу та від родин мобілізованих захисників і захисниць.
Загалом було зареєстровано 635 заяв і скарг. Питання соціального захисту та комунального господарства у підсумку склали майже 70 відсотків від загальної кількості звернень, але зі значною перевагою соціальної тематики. Основними причинами великої кількості цих повідомлень стали традиційні для початку нового бюджетного року певні зміщення термінів виплати державних соціальних допомог. Зокрема, з такими питаннями звернулося більше 120 отримувачів виплат, у тому числі й ВПО. Близько 30 заяв отримано щодо надання матеріальної або гуманітарної підтримки мешканцям громад і вимушеним переселенцям.
133 заявника порушили проблеми в комунальному господарстві області. В більшості випадків громадяни нарікали на відсутність послуг електро-, водо-, теплопостачання. Загалом, близько 50 повідомлень. Фахівці центру продовжували фіксувати, також, і випадки суперечок у відносинах з надавачами послуг, безпідставне, на думку заявників, нарахування заборгованості – більше 30 заяв. Не втрачали актуальності потреби щодо ремонту житлових будинків, прибудинкових територій та ліфтів – більше 20.
Лідером за кількістю звернень у січні залишилася Полтавська громада – майже кожне п’яте повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Лубенської, Миргородської, Гадяцької та Кобеляцької ТГ.
За результатами розгляду звернень опрацьовано більше 600 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Практично кожне десяте питання вирішено позитивно. Зафіксовано 5 подяк.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно).
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.