• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

19 вересня 2024, 10:09

  • Апарат
Гаряча Лінія (10)

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано більше 170 дзвінків, у тому числі кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.

Традиційно, питання житлово-комунального господарства залишаються найбільш масовими. Практично кожне друге звернення протягом тижня стосувалося даної тематики.

Незважаючи на стабілізацію ситуації у сфері енергетики та відсутність обмежень в обсягах споживання електроенергії, питання незадовільного постачання цієї послуги було одним з найактуальніших. Більше половини усіх заяв та скарг з тематики ЖКГ стосувалося відсутності чи неякісного забезпечення населення електропостачанням. Порушувалися вимоги здійснити ремонти електроопор та трансформаторів або щитових у будинках тощо.

Продовжують надходити звернення з питань соціального захисту населення. Кожне четверте повідомлення стосувалося цієї теми. Дещо збільшилася кількість заяв стосовно затримки з виплатами державних допомог, у тому числі для осіб зі статусом ВПО – близько 30 або більше половини від загальної кількості питань зазначеної тематики.

Окрім цього, мешканців Полтавщини турбували питання благоустрою, ремонту доріг в області, освіти та охорони здоров’я.

Найбільш активними були жителі Полтавської, Кременчуцької, Миргородської, Кам’янопотоківської та Семенівської громад.

Із 191 звернення, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання заяв та скарг більше 100 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано одну подяку.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

колцентр
апарат
гаряча лінія
чат-бот

Новина за темою

Питання комунального господарства – найбільш нагальні у 2025 році
19/09/2024
Із початку року фахівці контакт-центру Полтавської ОВА опрацювали понад 3,3 тис. звернень
19/09/2024
За чотири місяці 2025 року до обласного контактного центру надійшло понад 2,7 тис. звернень
19/09/2024

Останні новини

Більше новин
У дворику краєзнавчого музею  відбулася презентація книги «Плач, сестро, смійся» У дворику краєзнавчого музею відбулася презентація книги «Плач, сестро, смійся»
14/09/2025
Полтавські спортсмени вибороли 3 командне місце на чемпіонаті України з панкратіону
14/09/2025
На Полтавщині продовжують збирати пізні сільськогосподарські культури
14/09/2025
На Полтавщині відзначили працівників нафтової, газової та нафтопереробної промисловості
14/09/2025
На автодорозі Н-12 Суми_Полтава тривають ремонтні роботи у селищі Котельва
14/09/2025
Осінні чорнобривці: у Полтаві відбувся майстерклас із живопису
14/09/2025
Звернення Володимира Когута до Дня танкових військ
14/09/2025
У Полтаві відбувся відкритий конкурс вокальних ансамблів імені Дмитра Луценка
14/09/2025
Кожен, хто прагне завершення цієї війни, має зробити те, що треба для зупинки російської машини війни – звернення Президента
13/09/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту