• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

02 серпня 2024, 08:50

  • Апарат
До Уваги Жителів Полтавщини (1) (1)

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано близько 180 дзвінків, у тому числі кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.

Враховуючи стабілізацію ситуації з постачанням електроенергії та відсутність тривалих відключень протягом цього тижня, заявники стали значно менше телефонувати на гарячі лінії контактного центру з відповідними наріканнями.

Проте, питання ЖКГ залишаються найбільш масовими і свідченням цього є кожне третє звернення, в якому актуалізується проблематика цієї сфери. Так, близько 40 звернень стосувалися відсутності чи неякісного надання комунальних послуг. Особливо активними були мешканці с.Гора Щербанівської ТГ – більше 10 скарг стосовно відсутності водопостачання. Інша частина цього блоку – це вимоги проведення ремонтів та обслуговування житлових будинків, незадовільної роботи ліфтів у Полтаві, взаємовідносин з надавачами компослуг тощо.

Питання соціального захисту населення залишаються, також, нагальними – кожне п’яте повідомлення. Так, близько 50  звернень містили інформацію про призначення та виплату державних грошових допомог, у тому числі особам зі статусом ВПО, надання матеріальної і гуманітарної підтримки у громадах області. 

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Щербанівської громад.

Із майже 200 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг більше 150 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

колцентр
апарат
чат-бот

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
02/08/2024
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
02/08/2024
Питання комунального господарства – найбільш нагальні у 2025 році
02/08/2024

Останні новини

Більше новин
Приєднання Фінляндії до PURL і будівництво укриттів в Україні: Президент зустрівся з Петтері Орпо Приєднання Фінляндії до PURL і будівництво укриттів в Україні: Президент зустрівся з Петтері Орпо
23/10/2025
Полтавський спортсмен – чемпіон світу
23/10/2025
Володимир Зеленський і Дональд Туск обговорили спільні оборонні проєкти й інструмент SAFE
23/10/2025
Полтавщина розширює партнерство з Дитячим Фондом ООН
23/10/2025
Посилення ППО та координація дипломатичних кроків: Володимир Зеленський зустрівся з Емманюелем Макроном
23/10/2025
Робочий візит до Великої Британії: Володимир Когут відвідав кілька коледжів графства Саффолк
23/10/2025
Переведення між Нацгвардією та Збройними Силами - тепер онлайн
23/10/2025
Далекобійна зброя може справді змінити перебіг війни – Президент
23/10/2025
Олександр Ільков: Україна не просить поступок — ми просимо передбачуваності у переговорному процесі щодо вступу до ЄС
23/10/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту