• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

02 серпня 2024, 08:50

  • Апарат
До Уваги Жителів Полтавщини (1)

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано близько 180 дзвінків, у тому числі кожний десятий від внутрішньо переміщених осіб.

Враховуючи стабілізацію ситуації з постачанням електроенергії та відсутність тривалих відключень протягом цього тижня, заявники стали значно менше телефонувати на гарячі лінії контактного центру з відповідними наріканнями.

Проте, питання ЖКГ залишаються найбільш масовими і свідченням цього є кожне третє звернення, в якому актуалізується проблематика цієї сфери. Так, близько 40 звернень стосувалися відсутності чи неякісного надання комунальних послуг. Особливо активними були мешканці с.Гора Щербанівської ТГ – більше 10 скарг стосовно відсутності водопостачання. Інша частина цього блоку – це вимоги проведення ремонтів та обслуговування житлових будинків, незадовільної роботи ліфтів у Полтаві, взаємовідносин з надавачами компослуг тощо.

Питання соціального захисту населення залишаються, також, нагальними – кожне п’яте повідомлення. Так, близько 50  звернень містили інформацію про призначення та виплату державних грошових допомог, у тому числі особам зі статусом ВПО, надання матеріальної і гуманітарної підтримки у громадах області. 

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Щербанівської громад.

Із майже 200 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання раніше отриманих заяв та скарг більше 150 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

колцентр
апарат
чат-бот

Новина за темою

Із початку року фахівці контакт-центру Полтавської ОВА опрацювали понад 3,3 тис. звернень
02/08/2024
За чотири місяці 2025 року до обласного контактного центру надійшло понад 2,7 тис. звернень
02/08/2024
Контакт-центр Полтавській ОВА опрацював понад 2,7 тис. звернень
02/08/2024

Останні новини

Більше новин
Ветеран Pro: що пропонує новий цифровий сервіс у Дії для ветеранів й ветеранок Ветеран Pro: що пропонує новий цифровий сервіс у Дії для ветеранів й ветеранок
16/07/2025
Всеукраїнський конкурс «Код Яворницького» - 2025
16/07/2025
Визначили переможців конкурсу дитячих фотографій «Заповідний край»
16/07/2025
На рівні обласних службових відомств та закладів підписано Меморандум про підтримку ветеранів війни, військовослужбовців та їхніх родин
16/07/2025
Полтавські університети чекають на молодь із ТОТ
16/07/2025
Як внутрішньо переміщеним особам отримати субсидію на оренду житла
16/07/2025
У межах проєкту «Рух без бар’єрів» провели аудит Будинку зв’язку у Полтавській громаді
16/07/2025
Як учасники бойових дій та люди з інвалідністю можуть безоплатно здобути нову професію
16/07/2025
Відбулася презентація першого науково-популярного видання рукопису хорольського земського статистика Тимофія Бридуна «Місто Хорол і його повіт»
16/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту