• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

За підсумками першого півріччя майже кожне десяте звернення надходило від жителів Лубенського району

29 липня 2024, 14:13

  • Апарат
Телефон (42)

Щоденно жителіПолтавщини активно звертаються за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Звернення надходять із усіх районів області. Від початку року фахівцями обласного контактного центру отримано майже 750 заяв і скарг від жителів Лубенського району – найменше зпоміж інших районів.

Основна тематика питань по громадам цього району суттєво не відрізняється від загальної тенденції по області. Це – соціальна підтримка населення та внутрішньо переміщених осіб, вирішення проблем у галузі житлово-комунального та дорожнього господарства, охорони здоров’я і декомунізації.

Найбільш поширена тема у зверненнях – соціальна. У 42 відсотках випадків озвучувалися саме ці питання, у тому числі стосовно оформлення та виплати державних грошових допомог – більше 150 заяв, з них від ВПО – майже 90, щодо надання гуманітарної допомоги – більше 40, матеріальної підтримки – майже 30.

На загальнообласному тлі частка соціальних запитів по Лубенському району становить менше 10 відсотків.

Тема ЖКГ є наступною серед найбільш масових – кожне п’яте звернення. Сутність проблем цієї сфери, також, суттєво не відрізняється від загальної по області. Це – нарікання на відсутність чи неякісне надання комунальних послуг – близько 50 звернень, а також щодо взаємовідносин з надавачами цих послуг, ремонту будинків, доріг, прибудинкових територій тощо.

Найбільш активними були мешканці Лубенської міської громади – майже 300 звернень або практично кожне третє від загальної кількості. Більше 80 повідомлень надійшло від жителів Пирятинської та Хорольської, майже 50 Оржицької громад. Найменше – Чорнухинської ТГ.   

За підсумками розгляду заяв і скарг органами влади у більшості випадків надано письмові роз’яснення, кожне десяте прохання задоволено.

Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер цілодобової гарячої лінії: 0800502230.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

колцентр
апарат
чат-бот

Новина за темою

Із початку року фахівці контакт-центру Полтавської ОВА опрацювали понад 3,3 тис. звернень
29/07/2024
За чотири місяці 2025 року до обласного контактного центру надійшло понад 2,7 тис. звернень
29/07/2024
Контакт-центр Полтавській ОВА опрацював понад 2,7 тис. звернень
29/07/2024

Останні новини

Більше новин
На Полтавщині тривають жнива На Полтавщині тривають жнива
12/07/2025
У результаті атаки Полтавської громади 3 липня загинуло четверо людей
12/07/2025
90 років від дня народження одного з засновників сучасної банківської системи України Вадима Гетьмана
12/07/2025
Новий випуск Дайджесту новин «Всеукраїнська програма ментального здоров'я «Ти як?»
11/07/2025
Працюємо зараз із партнерами над новим постачанням, над більшим виробництвом зброї в Україні та забезпеченням нашої армії – звернення Президента
11/07/2025
Синоптики попередили про грози
11/07/2025
Володимир Когут підписав меморандум з однією із частин Військово-Морських Сил ЗСУ
11/07/2025
Робоча група «Прозорість і підзвітність» провела аналіз закупівель щодо ремонту їдалень і харчоблоків у Полтавській громаді
11/07/2025
Вживання якісної питної води – запорука здоров’я
11/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту