Основна тематика питань по громадам цього району суттєво не відрізняється від загальної тенденції по області. Це – соціальна підтримка населення та внутрішньо переміщених осіб, вирішення проблем у галузі житлово-комунального та дорожнього господарства, охорони здоров’я і декомунізації.
Найбільш поширена тема у зверненнях – соціальна. У 42 відсотках випадків озвучувалися саме ці питання, у тому числі стосовно оформлення та виплати державних грошових допомог – більше 150 заяв, з них від ВПО – майже 90, щодо надання гуманітарної допомоги – більше 40, матеріальної підтримки – майже 30.
На загальнообласному тлі частка соціальних запитів по Лубенському району становить менше 10 відсотків.
Тема ЖКГ є наступною серед найбільш масових – кожне п’яте звернення. Сутність проблем цієї сфери, також, суттєво не відрізняється від загальної по області. Це – нарікання на відсутність чи неякісне надання комунальних послуг – близько 50 звернень, а також щодо взаємовідносин з надавачами цих послуг, ремонту будинків, доріг, прибудинкових територій тощо.
Найбільш активними були мешканці Лубенської міської громади – майже 300 звернень або практично кожне третє від загальної кількості. Більше 80 повідомлень надійшло від жителів Пирятинської та Хорольської, майже 50 Оржицької громад. Найменше – Чорнухинської ТГ.
За підсумками розгляду заяв і скарг органами влади у більшості випадків надано письмові роз’яснення, кожне десяте прохання задоволено.
Робота в напрямку сприяння громадянам в реалізації конституційного права на звернення триває постійно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер цілодобової гарячої лінії: 0800502230.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.