• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Декларування-2026

10 листопада 2025, 09:10

  • Юридичний департамент
Декларація

В Полтавській обласній військовій адміністрації в межах забезпечення взаємодії щодо ефективності, прозорості та доброчесності роботи органів влади зауважили, що під час майбутньої кампанії з електронного декларування 2026 року суб’єкти декларування матимуть можливість використовувати деякі актуальні інструменти із виправлення вже поданих електронних декларацій.

Декларування доходів і майна – відповідальний процес, який потребує уважності та точності. Однак навіть досвідчені декларанти можуть припуститися помилки: неправильно зазначити суму чи допустити технічну неточність тощо.

В Єдиному державному реєстрі декларацій (Реєстр декларацій) передбачена можливість виправлення таких помилок. Головне – зробити це правильно та вчасно, щоб уникнути можливих негативних наслідків.

Для того щоб внести зміни в подану декларацію:

увійдіть у свій персональний кабінет;

знайдіть подану декларацію – біля неї є кнопка „Подати виправлену декларацію”, яка буде активною 30 днів з моменту подання документа;

натисніть кнопку – система створить чернетку виправленої декларації;

відредагуйте дані;

збережіть зміни, після чого чернетка виправленої декларації буде збережена;

подайте чернетку виправленої декларації.

Важливо! Виправлену декларацію можна подати лише один раз протягом 30 днів після подання основної декларації.

Що робити, якщо сплив термін у 30 днів для подання виправленої декларації або спроба виправлення використана?

Для цього потрібно:

увійти у персональний електронний кабінет Реєстру декларацій;

перейти у вкладку „Мої повідомлення” – вона знаходиться поруч із „Мої документи” та „Мій профіль”;

створити нове повідомлення та відправити його – у довільній формі опишіть, які саме помилки виявили та чому ви їх припустилися.

Зверніть увагу! Відповідь на це повідомлення не передбачена, але інформацію, вказану вами в повідомленні, можуть врахувати під час повної перевірки декларації.

Нагадуємо, що видалення декларацій можливе лише через п’ять років після припинення виконання функцій держави або місцевого самоврядування чи іншої діяльності, що передбачає подання декларацій. При цьому чинне законодавство передбачає видалення усіх декларацій, окрім останньої поданої – вона має зберігатись в Реєстрі декларацій безстроково.

Поділитись

Теги

право

Новина за темою

Вчинення нотаріальних дій: що потрібно пам’ятати?
10/11/2025
Верховний Суд: релігійні переконання не звільняють від мобілізації
10/11/2025
В Україні дозволили погодинне користування державними і комунальними спортивними спорудами без проходження процедури оренди
10/11/2025

Останні новини

Більше новин
У Полтавському краєзнавчому музеї проведуть захід «Сад Вертепів» У Полтавському краєзнавчому музеї проведуть захід «Сад Вертепів»
10/11/2025
Найцікавіша подія року у мілітарному світі – форум «Сталеве слово»
10/11/2025
Полтавський академічний обласний театр ляльок разом запрошує на воркшоп із головним режисером Сергієм Смеречуком
10/11/2025
11 листопада на Полтавщині туман і дощ
10/11/2025
Володимир Кохан із проєкту «Хащі» стане учасником форуму «Сталеве слово»
10/11/2025
На Полтавщині з оновленим покриттям ще понад 34 тис. м² місцевих доріг
10/11/2025
В Україні запустили онлайн-форум для розмов про ВІЛ і туберкульоз
10/11/2025
Території Смарагдової мережі в Україні: розроблення планів управління та оцінювання воєнного і антропогенного впливу
10/11/2025
Триває збір інформації для наповнення Каталогу товаровиробників Полтавщини
10/11/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту