• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Оновлюють перелік державних послуг у ЦНАПах та систематизують їх надання

03 жовтня 2025, 08:16

  • Управління цифрової трансформації
ЦНАП (7) (2)

Уряд ухвалив постанову, яка впроваджує перелік обов’язкових адмінпослуг у ЦНАПах. Завдяки цьому покращується взаємодія громадян з державою: українці отримують більше якісних послуг, а адміністратори та ЦОВВ — чітку інструкцію, як їх впроваджувати та надавати.

Раніше перелік обов’язкових послуг для ЦНАПів визначався розпорядженням. Він містив понад 400 послуг без систематизації. Тепер перелік набуває більшого юридичного статусу — разом з ОВА, ЦНАПами та експертами розробили постанову, яка діє для всіх органів і забезпечує, що доступ громадян до послуг на рівних умовах.

В оновленому переліку — 373 послуги у 18 категоріях: від реєстрації бізнесу й нерухомості до ветеранських сервісів та соціального захисту. Обов’язковими стали, зокрема, послуги податкової та пенсійної сфер, як-от оформлення картки платника податків (РНОКПП). Мінцифра відповідатиме за впровадження й контроль якості цих послуг.

Визначили й обовʼязкові послуги для ЦНАПів з урахуванням особливостей:

360 послуг — для ЦНАПів у відносно безпечній місцевості та додатково 13 для центрів, які мають спецобладнання.

245 — для ЦНАПів у прифронтових регіонах за наявності персоналу.

118 — для територіальних підрозділів і віддалених робочих місць.

До усіх послуг розробили цифрові інформаційні картки, щоб адміністратори працювали за чіткими інструкціями й надавати послуги якісніше. Незабаром уся інформація з’явиться на Гіді з держпослуг, де кожен зможе перевірити, чи все працює так, як має.

Документ також зобов’язує органи влади та координаторів ЦНАПів оновлювати інформаційні картки, навчати адміністраторів, забезпечувати обладнання й налагоджувати ефективну взаємодію між установами.

Єдиний перелік обов’язкових послуг разом із цифровими інструментами значно спрощує життя громадянам. Менше бюрократії, швидший доступ до сервісів і прозорість — усе зроблено, щоб отримати послуги було легко і зрозуміло.

За інформацією Міністерства цифрової трансформації

Поділитись

Теги

ЦНАП

Новина за темою

«Єдине вікно» для ветеранів і ветеранок: 37 ЦНАПів Полтавщини вже працюють за новим стандартом
03/10/2025
«Єдине вікно» у ЦНАП — зручний доступ до державних послуг для ветеранів та ветеранок
03/10/2025
Чим Дія.Центр відрізняється від ЦНАПу та як модернізувати державні сервіси у громадах
03/10/2025

Останні новини

Більше новин
Відбулися громадські обговорення проєкту оновленої Стратегії розвитку Миргородської міської територіальної громади до 2030 року Відбулися громадські обговорення проєкту оновленої Стратегії розвитку Миргородської міської територіальної громади до 2030 року
24/10/2025
Полтавщина приймає клубний чемпіонат України з настільного тенісу серед команд Суперліги сезону 2025 року
24/10/2025
Нацсоцслужба запускає онлайн-челендж #БезСтереотипів!
24/10/2025
«Сила двох»: на Полтавщині стартував реабілітаційно-освітній проєкт для підтримки ветеранських родин
24/10/2025
Черкаський обласний академічний музично-драматичний театр імені Т. Шевченка провів гастролі на Полтавщині
24/10/2025
Захід для фахівців/фахівчинь, які працюють за темою національної та громадянської ідентичності
24/10/2025
Вночі 25 жовтня на Полтавщині очікуються значні дощі
24/10/2025
На Полтавщині проведуть (не)конференцію «Молодь на роздоріжжі»
24/10/2025
Відбулися зміни в процедурах платного зберігання та бронювання номерних знаків у сервісних центрах МВС
24/10/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту