• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Обласний контактний центр цілодобово на зв’язку з жителями Полтавщини

25 серпня 2025, 09:47

  • Апарат
Телефон

Кожен має право звертатися до органів влади різного рівня зі своїми пропозиціями, скаргами та заявами. Це невід’ємне право, яке гарантовано Конституцією України і не може бути обмежено, навіть, під час режиму воєнного стану.

Уже більше 12 років Обласний контактний центр забезпечує реалізацію цього положення в Полтавській ОВА.

Від початку своєї діяльності фахівці центру опрацювали більше 200 тис. звернень. На гарячі лінії різного спрямування надійшло близько 100 тис. дзвінків.

 Ні пандемія COVID-19, ні повномасштабне вторгнення не вплинули на роботу центру. Навпаки, нові виклики та випробування змусили адаптуватися до ситуації і зробили його більш життєстійким. Бо саме в такі часи наші громадяни потребують інформації та допомоги від влади.

  Так, лише за підсумками 2022 року на гарячі лінії надійшло 34 тис. дзвінків, опрацьовано 53 тис. заяв.

В режимі 24/7 до центру продовжують надходити звернення від жителів Полтавщини та родин ВПО, які оселилися в громадах області, рятуючи свої життя від жахіття війни.

Наразі, середній річний показник становить близько 22 тис. звернень, місячний – 1,8 тис.

Для оформлення звернення не обов’язково потрібно йти до поштового відділення, стояти в чергах, витрачати кошти щоб відправити листа.

Звернутися можна онлайн, різними доступними способами.

Найбільш поширеним є дзвінок на гарячу телефонну лінію:            0800-502-230. Вона безкоштовна і  працює цілодобово. Оператори центру готові уважно вислухати кожного, ретельно зафіксувати всі деталі проблемного питання, надати відповідну довідкову інформацію. У разі потреби – зареєструвати офіційне звернення.

Також, є можливість залишити заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  Цей сервіс дозволяє оформити звернення, не чекаючи вільного оператора на лінії.

Цілодобово приймає повідомлення й електронна пошта контактного центру: [email protected]  

Фахівці центру проконтролюють стан розгляду заяв, у разі потреби направлять заявникам копії відповіді на електронну пошту чи за допомогою месенджера.  

Поділитись

Теги

контакт-центр
Полтавщина

Новина за темою

Обласний контактний центр: кожне п’яте звернення надходить від людей з інвалідністю
25/08/2025
Минулого тижня гарячі лінії Полтавської ОВА отримали 123 дзвінки, третина — від ВПО
25/08/2025
Держслужба зайнятості запустила новий короткий номер контакт-центру – 1518
25/08/2025

Останні новини

Більше новин
Україна першою у світі надаватиме державні послуги за допомогою AI Україна першою у світі надаватиме державні послуги за допомогою AI
01/09/2025
У Полтаві презентували книжкову виставку «Літературний світ Оксани Забужко»
01/09/2025
Команда Мінцифри презентувала Президенту нові проєкти у сфері цифрових послуг, зокрема перший у світі ШІ-помічник, який надає державні послуги
01/09/2025
День знань у Гадяцькому фаховому коледжі культури і мистецтв ім. І.П.Котляревського
01/09/2025
«Пакунок школяра»: родини Полтавщини отримують допомогу для першокласників
01/09/2025
На Полтавщині тривають ремонти автодоріг державного і місцевого значення
01/09/2025
Нові можливості для жінок у сфері логістики
01/09/2025
Мінекономіки інтегрувало віджет «Пульс» для зворотного зв’язку з бізнесом
01/09/2025
У ПДМУ відбулася посвята першокурсників у студенти
01/09/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту