Від початку року отримано більше 200 таких повідомлень, що становить близько 7 відсотків від загальної кількості прийнятих заяв і скарг. Кожному приділяється максимальна увага, бо в більшості випадків йдеться про здоров’я та життя людей.
Основним джерелом їх надходження є Урядова гаряча лінія. Так, з УГЛ за 5 місяців надійшло 203 звернення, на гарячі лінії ОВА – близько 30.
Практично кожне друге стосується діяльності закладів охорони здоров’я загалом, кожне третє – медичного персоналу. Найбільше заявників турбують питання надання якісних медичних послуг, госпіталізації, лікування тощо – більше 30 відсотків. Коректність оформлення та видачі медичної документації хвилювала пацієнтів у 10 відсотках випадків. Траплялися, також, зауваження до організації прийому пацієнтів, насамперед, сімейними лікарями – 14 заяв, неналежної, на думку заявників, поведінки персоналу – 8 та санітарного стану закладів – 4.
Завдяки проведеним змінам та широкій роз’яснювальній кампанії у ЗМІ, кількість нарікань на процес оцінювання повсякденного функціонування особи та прийняті рішення залишається на низькому рівні. Від початку року – лише близько 30, переважна більшість з них щодо оформлення документації для направлення на ОПФО. Також, є незначні зауваження на організацію роботи екстреної медичної допомоги – 16.
В усіх зазначених випадках були проведені перевірки фахівцями Департаменту охорони здоров’я ОВА та відповідними підрозділами громад. Заявники отримали ґрунтовні пояснення. У разі, коли питання стосувалося термінової госпіталізації, вирішення здійснювалося невідкладно.
У розрізі громад найбільш активними були мешканці обласного центру – кожне третє звернення надійшло з Полтави. Певні непорозуміння та зауваження фіксувалися, також, в Кременчуцькій – 29, Лубенській – 17, Миргородській – 14 та Гадяцькій ТГ – 7.
Робота в даному напрямку триває постійно і кожен за потреби має можливість звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та отримати довідкову інформацію чи оформити звернення.
Також, є можливість подати заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.