У 2024 році було зафіксовано майже 4,9 тис. заяв та скарг зазначеної сфери, що становить 35 відсотків від загальної річної кількості звернень.
Блок цих питань сформувався переважно з двох основних напрямків: гуманітарна сфера і виплати державних грошових допомог. Перший квартал минулого року відзначився надзвичайно високою активністю, як місцевих мешканців громад, так і внутрішньо переміщених осіб, які масово залишали заявки на отримання гуманітарної допомоги. Усього – 1,5 тис. заяв переважно з Полтавського та Кременчуцького районів.
Тема соціальних виплат не втрачала своєї актуальності протягом усього року з певною активізацією їх отримувачів у ті місяці, коли кошти зараховувалися на банківські картки на кілька днів пізніше, ніж зазвичай. Загалом, таких повідомлень було близько 900. Більш активними були особи зі статусом ВПО – 1,3 тис. звернень. В кожному конкретному випадку надавалися пояснення щодо підстав відмови у призначенні чи продовженні виплати допомоги, перевірялися обставини справи.
Окрім зазначених напрямків, соціальну тематику доповнили питання про надання грошової допомоги – близько 400, соціального обслуговування та встановлення опіки, влаштування до закладів соцзахисту – більше 150, призначення користування пільгами – майже 130 тощо.
Як правило, основна категорія заявників, що зверталися, особи з інвалідністю, малозабезпечені та одинокі, внутрішньо переміщені громадяни, постраждалі унаслідок збройної агресії тощо.
Більше 2 тис. соціальних питань отримано від мешканців Полтавського району. З Кременчуцького надійшло 1,6 тис. Найменше з Лубенського – близько 500.
В розрізі громад більш активними були жителі Полтавської та Кременчуцької – більше 1 тис. звернень з кожної. Серед лідерів за кількістю заяв, також, Лубенська, Миргородська, Кобеляцька та Горішньоплавнівська ТГ.
За підсумками їх розгляду практично всі повідомлення опрацьовано. В кожному випадку позитивне рішення приймалося індивідуально з урахуванням фінансового стану заявника, спроможності громади, наявності матеріальних ресурсів тощо.
Робота в цьому напрямку триває постійно.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 та оформити звернення.
Також, є можливість подати свою заяву через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.