14 листопада 2024, 08:55
Початок опалювального сезону та певні відтермінування виплати державних грошових допомог наклали свій відбиток на тематику звернень минулого тижня. Майже 73 відсотки усіх звернень стосувалися виключно питань ЖКГ та соцзахисту.
Загалом, майже у 90 заявах порушувалися комунальні проблеми. Кожне третє повідомлення стосувалося відсутності чи неякісного надання послуги опалення. Найбільше з цими незручностями зіткнулися мешканці Кременчука та Полтави. Завдяки безпосередньому втручанню у ситуацію керівництва Полтавської ОВА більшість кременчуківців врешті-решт відчули тепло в своїх домівках. У Полтаві більшість зауважень було ліквідовано в робочому режимі і стосувалися вони налагодження внутрішніх мереж у будинках.
Серед соціальних питань, яких надійшло 85, у 80 відсотків випадках озвучувалася стурбованість відтермінуванням соцдопомог, у тому числі для осіб зі статусом ВПО.
Крім цього, озвучувалися питання благоустрою та завершення процесів декомунізації.
Найбільш активними були заявники з Полтавської та Кременчуцької громад – по 61 зверненню з кожної. Також, зверталися мешканці Горішньоплавнівської, Карлівської, Лубенської та Миргородської ТГ.
Із 239 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг більше 150 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Більшість питань зі сфери ЖКГ було вирішено позитивно.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.