Соціальна тематика залишається найбільш масовою – практично кожне третє звернення. Це відбувається за рахунок значної кількості запитів щодо призначення і виплати державних допомог, які загалом становлять більше 60 відсотків від усіх соціальних питань. Насамперед, такі звернення є актуальними для осіб з числа ВПО. Важливою для мешканців громад є матеріальна чи гуманітарна підтримка від влади. Свідченням цього є відповідні заявки від вразливих категорій громадян.
Кожне четверте питання стосувалося тематики ЖКГ. Наближення опалювального сезону відчулося не лише через зниження середньодобової температури повітря, а й за рахунок дзвінків з проханням про увімкнення централізованого опалення, насамперед, у Полтаві. Як і раніше, нарікання на неякісне надання комунальних послуг є наймасовішим серед цього блоку питань. Відсутність електро-, водо-, газопостачання – загалом більше половини звернень ЖКГ отримано з таким змістом. Періодичне виникнення непорозумінь з надавачами послуг щодо їхньої оплати чи нарахування боргів змушує заявників, також, звертатися за допомогою. За минулий тиждень таких заяв було більше десяти.
Актуальними для жителів області були й питання охорони здоров’я та завершення процесів декомунізації в громадах, насамперед, в Полтаві.
Найбільш активними були заявники з Полтавської, Кременчуцької, Лубенської, Семенівської та Сенчанської громад.
Із 178 звернень, що зареєстровані протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання заяв та скарг майже 170 заявників отримали письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Отримано 1 подяку.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800502230 та отримати довідкову інформацію або оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.