За результатами роботи протягом дев’яти місяців 2024 року на гарячі лінії надійшло близько 8 тисяч дзвінків, у тому числі майже кожний четвертий від внутрішньо переміщених осіб. Більше 200 заявок отримано на лінії з питань рекрутингу та для родин мобілізованих. В переважній більшості випадків інформацію чи роз’яснення заявникам було надано відразу. А ті питання, що потребували додаткового вивчення, сформовані у відповідні звернення – усього близько 2,3 тис.
Фахівцями центру, також, забезпечено опрацювання звернень, які надходили від Урядового контактного центру та міністерств. Таким чином загальна кількість заяв і скарг протягом січня-вересня наблизилася до 11 тис.
Від початку року спостерігається стабільна тенденція – домінуючою залишається тематика соціального захисту населення – більше 4,2 тис, або майже кожне третє звернення.
Якщо в перші місяці нового року переважали прохання про надання гуманітарної і матеріальної допомоги – усього близько 1,7 тис. заяв, то надалі більш масовими стали звернення щодо призначення і виплати різного виду державної грошової підтримки – загалом майже 2 тис., у тому числі для ВПО – близько 1,3 тис.
Не менш важливою залишається тема житлово-комунального господарства області.
Майже 25 відсотків або більше 2,5 тис. звернень стосувалося саме даної тематики. Якщо взимку найбільш гостро стояло питання відновлення роботи ліфтів у Полтаві – усього близько 700 скарг, то навесні обмеження подачі холодної води мешканцям обласного центру через аварію на колекторі доповнилися застосуванням графіків вимкнення електроенергії в області загалом – загалом більше 800 нарікань було отримано на ці дві обставини від жителів Полтавщини. Особливо масово скарги стосовно застосування графіків погодинних вимкнень електроенергії надходили протягом липня. Добова кількість дзвінків на гарячі лінії в цей період становила від 100 до 150.
Лідерами за кількістю звернень стали Полтавська, Кременчуцька, Лубенська, Миргородська громади. Мешканці Полтавського району були найбільш активними – більше 40 відсотків звернень.
Близько 90 відсотків раніше отриманих заяв та скарг було опрацьовано спільно з органами влади та місцевими громадами. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, практично кожне десяте звернення – вирішено позитивно. Зафіксовано більше 50 подяк.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 чи на додаткові номери: 0506927431, 0666568727. Всі лінії працюють цілодобово.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.