За результатами роботи у вересні на гарячі лінії надійшло понад 600 дзвінків, у тому числі кожний п’ятий – від внутрішньо переміщених осіб. Близько 30 дзвінків отримали з питань рекрутингу та від родин мобілізованих захисників і захисниць.
Загалом було зареєстровано 810 заяв і скарг. Питання соціального захисту та комунального господарства у підсумку склали більше половини від загальної кількості звернень та розподілилися між собою практично рівномірно. Збільшення чи зменшення повідомлень тієї чи іншої тематики, як і минулого місяця, залежало від поточної ситуації в енергетиці та вчасності виплат державних грошових допомог.
Так, майже 250 заявників порушили проблеми в комунальному господарстві області. З них більше ста заяв або практично кожне друге в тематиці ЖКГ стосувалося відсутності чи неякісного надання послуг, насамперед, електро- та холодного водопостачання. На необхідності ремонту житлових будинків та прибудинкових територій наполягали близько 30 мешканців міст, щодо ремонту ліфтів звернулися 11 громадян.
Протягом вересня актуальними були і соціальні питання. Зокрема, щодо призначення та виплати допомог – більше 100, у тому числі для осіб зі статусом ВПО – майже кожне друге з цієї кількості. Близько 30 заяв отримано щодо надання матеріальної або гуманітарної підтримки мешканцям громад і вимушеним переселенцям.
Лідерами за кількістю звернень у вересні стали Полтавська, Кременчуцька, Лубенська, Миргородська, Гадяцька, Глобинська громади.
За результатами розгляду звернень опрацьовано більше 700 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями, а кожне десяте звернення – вирішено позитивно. Зафіксовано 7 подяк.
Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230.
Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.